Rabu, 27 November 2013

[TRANS & VIDEO] 131126 YoonA Alcon BTS

[TRANS & VIDEO] 131126 YoonA Alcon BTS
Foto
http://www.youtube.com/watch?v=GuTmagKBTtI&feature=player_embedded

Hello everyone in Taiwan! i am YoonA.

Q: How do you feel on being selected as not only Korea but also Taiwan region’s ambassador for Alcon?
A: I am really glad to be selected as ambassador for Taiwan region even though i am based in Korea, so i am filming it with a sincere and happy mood. It makes me excited to be able to greet everyone from Taiwan and also standing infront of all of you.

Q: How do you feel wearing Alcon contact lenses?
A: I feel comfortable wearing them during filming and also performing on stage. It does not affect my daily life, and they give you the feeling like your eyes are not wearing anything at all. Also, they beautify my eyes when i am wearing them, it really do feels good.

Q: Any words for your fans in Taiwan?
A: I am happy to be able to greet all of you as an ambassador of Alcon, and please look on me in the future too. I hope everyone will give alot of support.

==========================================

[TRANS & VIDEO] 131126 Yoona Alcon BTS

Hello semua yang ada di Taiwan! saya Yoona.

Q: Bagaimana perasaan Anda dipilih tidak hanya di Korea, tetapi juga duta Alcon daerah Taiwan Alcon?
A: Saya sangat senang dipilih sebagai duta wilayah Taiwan meskipun saya berasal dari Korea, jadi saya syuting dengan suasana hati yang tulus dan bahagia. Itu membuat saya bersemangat bisa menyapa semua orang dari Taiwan dan juga berdiri di depan dari kalian semua.

Q: Bagaimana perasaan Anda memakai lensa kontak Alcon?
J: Saya merasa nyaman memakainya selama syuting dan juga saat tampil di panggung. Ini tidak mempengaruhi kehidupan sehari-hari saya, dan memberi Anda perasaan seperti mata Anda tidak memakai apa-apa sama sekali. Dan juga, dapat mempercantik mata saya ketika saya memakainya, benar-benar sangat enak..

Q: Kata apa saja untuk fans kalian di Taiwan?
A: Saya senang bisa menyapa kalian semua sebagai duta Alcon, dan silahkan lihat pada saya nantinya. Saya berharap semuanya akan memberikan banyak dukungan.

trans by mystarmyangel
id.trans by dorkytaengo@SNSDIndoupdate

Tidak ada komentar:

Posting Komentar