Rabu, 20 November 2013

SOOYOUNG FOR ELLE MAGAZINE

[TRANSLATE SOOYOUNG FOR ELLE MAGAZINE]

3My Love, My 3 Musketeers
My 3 pets, Soori, Mori, Cherry
Eldest Soori, is on who is always on the run when it’s time for food, but loves playing with its owner
Mori loves toys, the toys that I brought home are all Mori’s.
Cherry, the youngest, was abandoned at the pet hospital, n was supposed to be sent to the protection of stray center. Mom brought Cherry home and became part of the family.
The Joy the Pets brings
Them being around, is the biggest joy. When sitting with the 3 on the sofa, it’s my happiest moment…. so when i do not have a schedule, i’ll stay home. when back from overseas, the kids would welcome me home happily

Sharing is another Joy
With dad heading KRPS, I learnt more about charity and its work. The more one share, the happier one gets. Although this is being said frequently, one may not understand nor feel the meaning behind it if you have not personally done it. When little help I give brings joys to their faces, the children whom I’ve help sent me letters, I feel very happy, it’s a feeling that’s unexplainable.

To whom I want to say “I Love You”
For the sone volunteer team who does charity work on behalf of the Girl, thank you for the donations, and the long term charity work done. I had a chance to meet up with them and I could feel their warmth from their expressions. I LOVE ALL OF YOU!

the donation by Sooyoung and COMPTOIR DES COTONNIERS would be used for the needy females n children in n outside Korea…

==========================================

3 cinta, 3 pendekar
3 anak anjing, Soori, Mori dan Cherry
Sang kakak Soori selalu mendekat saat melihat makanan dan juga dia senang bermain dengan pemiliknya
Mori sangat suka mainan, mainan yang aku beli semuanya untuk Mori
Si bungsu Cherry dulu berada di rumah sakit hewan untuk dikirim ke perlindungan anjing liar. Ibu membawa dia pulang ke rumah dan menjadi bagian dari keluarga.
Momen yang membahagiakan adalah saat duduk di sofa bersama mereka bertiga, jadi saat aku tidak ada jadwal aku di rumah. Ketika kembali dari luar negeri, mereka menyambutku dengan senang.

Membagi kebahagiaan yang lain
Dengan ayah menuju KRPS, aku belajar lebih banyak tentang amal dan pekerjaannya. Meskipun ini kata yang sederhana, seseorang mungkin tidak mengerti atau merasakan makna di balik itu jika kalian belum melakukannya secara pribadi. Sedikit bantuan yang aku berikan membawa kebahagiaan di wajah mereka. Anak-anak yang sudah mengirimkan aku surat, aku merasa sangat senang, ini adalah perasaan yang sulit dijelaskan.

Kepada siapa saja, aku ingin katakan "Aku cinta kamu"
Untuk tim relawan sone yang melakukan pekerjaan amal atas nama para gadis, terima kasih atas seluruh sumbangan dan kegiatan amal yang dilakukan. Aku punya kesempatan untuk bertemu dengan mereka dan aku bisa merasakan kehangatan dari ekspresi mereka. AKU MENCINTAI KALIAN SEMUA!

Sumbangan dari Sooyoung dan COMPTOIR DES COTONNIERS akan digunakan untuk wanita dan anak yang membutuhkan baik di dalam maupun di luar Korea...

cr http://pltang.tumblr.com/post/67558512631/trans-sooyoung-at-elle
id.trans by dorkytaengo@SIU

Tidak ada komentar:

Posting Komentar